Zavolajte nám: +421 915 110 514

Doručenie Zadarmo pri nákupe nad 150 €

Sťažnosti

Sťažnosti

Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?

  • Kupujúci je povinný po zistení vady zakúpeného tovaru oznámiť predávajúcemu reklamáciu e-mailom na [email protected].
  • Kupujúci je povinný zaslať reklamovaný tovar spolu s dokladom o zaplatení na adresu predávajúceho:
    DaDaboom, Závodní 264, 027 43 Nižná nad Oravou, Slovensko
  • Reklamovaný tovar sa spracuje do 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
    V prípade oprávnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený. Ak výmena nie je možná (napr. výrobok nie je na sklade) – vrátime vám hodnotu ceny výrobku.

Pamätajte!

Výrobok, na ktorý sa sťažujete, posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si vyberte bezpečný spôsob doručenia, napr. využite kuriérsku službu alebo pošlite balík s potvrdením o odoslaní. Na dobierku neposielajte peniaze.

Doprava ZDARMA

Pri každom nákupe nad 150€ máte dopravu zadarmo

Bezproblémová výmena

Bezproblémová výmena tovaru do 14 dní

Certifikovaný tovar s overenou kvalitou

Certifikovaný tovar s overenou kvalitou

100% Bezpečná platba

Zabezpečená platba kartou MasterCard / Visa