Reklamácie/Vrátenie tovaru
Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?
- Kupujúci je povinný po zistení vady zakúpeného tovaru oznámiť predávajúcemu reklamáciu e-mailom na
in**@da******.sk
. - Predávajúci sa dohodne s kupujúcim na vyzdvihnutí balíčka, podľa toho aký problém je spojený s reklamovaním tovaru.
- Reklamovaný tovar sa spracuje do 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
V prípade oprávnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený. Ak výmena nie je možná (napr. výrobok nie je na sklade) – vrátime vám hodnotu ceny výrobku.
Vrátenie tovaru
Krok za krokom – ako vrátiť tovar?
- Kupujúci je povinný po zistení vady zakúpeného tovaru oznámiť predávajúcemu reklamáciu e-mailom na
in**@da******.sk
- Kupujúci je povinný zaslať tovar spolu s dokladom o zaplatení na adresu predávajúceho:
DaDaboom, Závodná 264/45, 027 43 Nižná nad Oravou, Slovensko - Reklamovaný/vrátený tovar sa spracuje do 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
V prípade oprávnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený. Pokiaľ výmena nie je možná (napr. výrobok nie je na sklade) – vrátime vám hodnotu ceny výrobku.
Pamätajte!
Výrobok, na ktorý sa sťažujete, posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si vyberte bezpečný spôsob doručenia, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík poštou s potvrdením o odoslaní. Neposielajte nám zásielky na dobierku!