Powered by Smartsupp

Zavolajte nám: +421 915 110 514

Doručenie Zadarmo pri nákupe nad 150 €

Reklamácie

Reklamácie/Vrátenie tovaru

Krok za krokom – ako reklamovať výrobok?

  • Kupujúci je povinný po zistení vady zakúpeného tovaru oznámiť predávajúcemu reklamáciu e-mailom na

    in**@da******.sk











    .
  • Predávajúci sa dohodne s kupujúcim na vyzdvihnutí balíčka, podľa toho aký problém je spojený s reklamovaním tovaru.
  • Reklamovaný tovar sa spracuje do 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
    V prípade oprávnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený. Ak výmena nie je možná (napr. výrobok nie je na sklade) – vrátime vám hodnotu ceny výrobku.

Vrátenie tovaru

Krok za krokom – ako vrátiť tovar?

  • Kupujúci je povinný po zistení vady zakúpeného tovaru oznámiť predávajúcemu reklamáciu e-mailom na

    in**@da******.sk











  • Kupujúci je povinný zaslať tovar spolu s dokladom o zaplatení na adresu predávajúceho:
    DaDaboom, Závodná 264/45, 027 43 Nižná nad Oravou, Slovensko
  • Reklamovaný/vrátený tovar sa spracuje do 30 dní od dátumu prijatia reklamovaného výrobku.
    V prípade oprávnenej reklamácie bude poškodený tovar opravený alebo vymenený. Pokiaľ výmena nie je možná (napr. výrobok nie je na sklade) – vrátime vám hodnotu ceny výrobku.

Pamätajte!

Výrobok, na ktorý sa sťažujete, posielate na vlastné náklady a zodpovednosť. Preto si vyberte bezpečný spôsob doručenia, napr. využite služby kuriéra alebo pošlite balík poštou s potvrdením o odoslaní. Neposielajte nám zásielky na dobierku!